sb digital | Huggies
האתגר
איך קונים חיתולים
ב-2025?

פיצוח קונספט עסקי שלם

יצירת תהליך עסקי למכירת חיתולים שיגרום לאם ולאב הטריים להוריד את האפליקציה
ע״י קבלת גיפט קארד מחבריהם הקרובים, ולייצר הרגלים חדשים לרכישה בעתיד של חיתולים במובייל

החדרת הרעיון לארגון

איך מחדירים רעיון חדשני לארגון תאגידי ענק?
מציגים את כל המסקנות שהוסקו עד כה,
משלב הניתוח מציגים לו את הקונספט העסקי
ודמו להמחשת הרעיון והכי חשוב רותמים את
מובילי הארגון לרעיון ויוצאים לדרך. בארגון ענק
יש להתייחס לפרויקט כזה כאל סטרטאפ
עצמאי בתוך הארגון (Huggies Labs)

שלב תכנון התהליכים

לפני כל תהליך של תכנון חווית משתמש, יש חשיבות רבה לייצר את כל תסריטי הניווט בכדי לראות שהשלבים ברורים ויש רציפות לוגית.
מרבית התהליכים מציגים את הפשטות של תהליך הרכישה ומאפשרים לנו לעבור לשלב חווית המשתמש והעיצוב

שלב תכנון חווית המשתמש UX

ישנם מספר בורדים המציגים את תהליך חווית המשתמש, בחרנו להציג את הבורד המרכזי שמציג את תהליך
הרכישה ואת שלביו עד להכנסת כרטיס האשראי וקבלת אישור הזמנה.

שלב פיצוח השפה הגרפית

השתמשנו בכפתור הנעה לפעולה מרכזי, היה לנו חשוב גם כאשר מדובר בקונספט ועיצוב חדשניים,
לשמור על פשטות הפעלה ומחווה מוכרת וברורה. צריך לשים לב שכפתור שכזה לא מתאים לכל סוג פעולה

כך נראה המסך הראשי

כאשר כל השכבות מאוחדות, שכבת הממשק הצף
ושכבת הרקע מתקבלת אפליקצייה חדשנית, נקייה
ואלגנטית, אי אפשר ללכת לאיבוד ולא לשים לב
ולכפתור הרכישה במרכז המסך. כל עולמות התוכן
נמצאים בתפריט הצידי בצד שמאל למעלה
אותנו מה שמעניין זה כפתור הסחר המרכזי,
הזמינו חיתולים

עיצוב כלל המסכים של האפליקציה

לאחר שהמסך המרכזי נוצר אפשר להתקדם לכל שאר עיצוב המסכים הפנימיים זאת על בסיס מסכי הווירפריים שנוצרו
בשלב חווית המשתמש, על בסיסם נתייחס לפונקציונאליות בכל מסך ומסך

עיצוב האתר שמקדם את רכישת ה-Gift Card

בתכנון האתר, יש חשיבות רבה לשמירה על תהליך ברור - מה עושים כאן? רוכשים מתנה בעלת ערך ושימושיות לזוג הטרי

אודות הצוות

למי אנחנו לא מתאימים?

למי שחושב בקטן, למי שחושב לאט, למי שמחפש לחסוך, למי שחושב בסטנדרט.
מצד שני, אנחנו מתאימים למי שמחפש חדשנות שמשנה את כללי המשחק.

phone

נייד: 054-2343728 | sefibogin@gmail.com