sb digital | JPost
מה עשינו - תכנון ואפיון ממשק משתמש Ui + Ux

האתגר היה להגדיל משמעותית את הכנסות האתר

הג׳רוזלם פוסט פנו אלינו בכדי שנבצע תכנון מחודש לאתר הישן שנשאר כעשור באותו הפורמט. בנוסף, נוצרה תחרות בצריכת העיתונות הדיגיטלית בדגש על הנושאים שבהם הג׳רוזלם פוסט מתמקד והפערים בין הג׳רוזלם לאתרים מתחרים החלו לגדול.

כאן אנחנו נכנסנו לתמונה, ותכננו פורטל נוח ונגיש לרוח התקופה שמתאים לגולשים הקבועים של האתר וכן לקהל צעיר יותר שצורך תוכן באנגלית באתרים אחרים ולהוות אלטרנטיבה טובה יותר.

יצרנו את המדורים בצורה יותר עשירה, כאשר התוכן משתלב עם הפרסום כחלק הרמוני.

מניתוח שביצענו הגענו למסקנה שהרבה מהמכירות באתר הג׳רוזלם מגיעות מדף הבית, לכן הארכנו את התבנית ב-150% והגדלנו את כמות מוצרי הפרסום.

ניתחנו אילו גדלים של באנרים אפקטיביים יותר ויצרנו גריד המשלב את התוכן והפרסום בצורה מכובדת ונעימה לעין.

לקחת פורטל תוכן ולהפוך אותו למגזין דיגיטלי בינלאומי
המתאים לרוח התקופה ומשלב תוכן ופרסום איכותי
ספי בוגין מעצב חווית משתמש
תכנון חווית המשתמש וארגון המידע באתר הג׳רוזלם פוסט
חלק מהאתגרים הגדולים שעמדו בפני היה לבנות היררכיה מדוייקת של מיקומים נכונים על בסיס התעניינות גולשי האתר
מאחר והאתר חי ממפרסמים ושיתופי פעולה, הגריד שנוצר נבנה במטרה שהתוכן והפרסום ישתלבו יחדיו
שילוב אלמנטים מעיתון האוף ליין
למרות עידן הדיגיטל שבו אנו צורכים את רוב המידע החדשותי שלנו, עדיין, העיתון המודפס מעביר חוויה
שאף מסך לא יכול להעביר. בתכנון ממשק המשתמש ניסינו להכיל טיפוגרפיה וקומפוזיציה
מעיתון האוף ליין ולתת להם נגיעה דיגיטלית

בחרנו לפרק מדף הבית את החלקים שצריכים לייצר הנעה לפעולה כבר בגלילה הראשונה של המסך

לג׳רוזלם פוסט מהדורה חדשותית
המתעדכנת מידי יום ולכן היה צורך באיזור
וידאו מיוחד ישירות מדף הבית

כבר מדף הבית ערוץ הוידאו של הג׳רוזלם פוסט
מיקום ערוץ הוידאו באתר הג׳רוזלם
האתר נבנה בפורמט קומות, כל קומה
מציגה נגיעות מאזורי תוכן שונים.
ערוץ הוידאו קיבל משקל מכובד.
עוד מותגים שאנו גאים לפנק בחווית משתמש
מבית : SB - Digital